Biuro prasowe

Promocja regionu poprzez produkty turystyczne

25-02-2014

Koncepcje produktów turystycznych oraz prezentacja założeń zbliżającej się kampanii informacyjno-promocyjnej to tematy przewodnie seminarium Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej. Wydarzenie odbędzie się 1 marca w Hotelu „Warszawa” w Augustowie.

Produkty turystyczne stają się coraz istotniejszym elementem oferty turystycznej województw. To one, w sytuacji rosnącego zainteresowania podróżami, oprócz samego regionu i jego atrakcji, pełnią rolę „wabika” przyciągającego przyjezdnych. Ich atrakcyjność przekłada się tym samym na rozwój branży.

Podczas marcowego seminarium w Augustowie zostanie przedstawiona koncepcja wypracowanych produktów turystycznych, które docelowo znajdą się w ofercie firm należących do Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej. Poszerzą one istniejące już atrakcje turystyczne województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. Ponadto w trakcie spotkania zostanie dokonana prezentacja założeń kampanii informacyjno-promocyjnej, której celem będzie upowszechnienie nowych produktów turystycznych oraz działalności Klastra.

Spotkanie skierowane jest m.in. do władz samorządowych z województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego, a także instytucji oraz przedstawicieli branży turystycznej. Seminarium stanowi jeden z elementów wdrożenia Strategii Rozwoju i Strategii Marketingowej przygotowanej na zlecenie Polskiego Stowarzyszenie Doradczego i Konsultingowego. Odbędzie się w ramach realizacji działań Projektu „Klaster Marek Turystycznych Polski Wschodniej” nr PO PW 01.04.03-00-026/11, umowa nr PO PW 01.04.03-00-026/11-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

Powrót to listy aktualności