Newsletter

Ankieta sondażowa

Baza wiedzy

Transfer wiedzy i innowacji do gospodarki turystycznej w kontekście Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej.

25-04-2014

Pomimo, iż teorie i koncepcje klastrów pierwotnie zastosowano do branż wytwórczych, a ich przydatność w branżach usługowych była „pozornie” obniżona, to w ostatnich latach obserwuje się wzrost zainteresowania takimi powiązaniami w różnych dziedzinach.

Więcej

Perspektywy finansowania rozwoju turystyki w nowym okresie programowania w latach 2014-2020

25-04-2014

Województwo podlaskie posiada unikatowe w skali kraju walory przyrodnicze. Atrakcyjne jest także z punktu widzenia wielokulturowości. Ta unikatowość Podlasia stwarza ogromne szanse dla rozwoju turystyki.

Więcej

Czy certyfikat ISO 9001 jest w branży turystycznej potrzebny?

25-04-2014

Współczesne pojmowanie jakości produktów i usług nie ogranicza się wyłącznie do jej cech określonych np. w normach, wymaganiach technicznych czy specyfikacjach. Odbiorca - konsument oczekuje od produktów odpowiedniej jakości.

Więcej

Klastry w UE w nowej perspektywie finansowej 2014-2020

01-04-2014

Od kilku lat Komisja Europejska przywiązuje dużą wagę do klastrów uważając je za motory innowacyjności i wzrostu gospodarczego. Nie inaczej będzie w nowej perspektywie finansowej 2014-2020, która właśnie się rozpoczęła.

Więcej

Podlaskie klastry wzorem współpracy między przedsiębiorcami i uczelniami

20-02-2014

Wschodni Klaster Budowlany, Klaster Marek Turystycznych Polski Wschodniej oraz Klaster Instytucji Otoczenia Biznesu to organizacje, które są najlepszym przykładem na to, że współpraca biznesu i nauki jest realna.

Więcej

Klastry – warto na nie stawiać!

20-02-2014

Klastry, czyli zrzeszenia przedsiębiorców konkurujących i współpracujących ze sobą, cieszą się coraz większą popularnością.

Więcej
1    2  3  4  5  6  7  8  9  10    10